Omzet laten liggen of ... Google Ads uitbesteden aan onze specialisten?

Bovenaan in de gratis zoekresultaten van Google staan is natuurlijk mooi, maar helemaal bovenaan staan natuurlijk de Google Ads (de advertenties). Ongeveer 33% van de gebruikers van Google klikt op zo’n advertentie. Die potentiële clicks en klanten wil je natuurlijk niet laten liggen, daarom moet je in Google adverteren zeker overwegen in je online marketing.

Wil je kijkers of kopers?

Google Ads uitbesteden aan onze gecertificeerde Ads specialisten betekent lagere kosten, een betere Click-Through-Ratio (CTR) en meer resultaat omdat we niet alleen naar de vertoningen van je advertenties kijken en de kliks op die advertenties, maar ook de conversie op je website meten.

Je wilt toch zoveel mogelijk uit je Google Ads budget halen? Want ‘kijken, kijken … niet kopen’ is natuurlijk niet waar je op uit bent.

Meer weten over Google Ads?

Conversie meten en verbeteren

Overigens meten we de conversie niet alleen, maar adviseren we je ook over de specifieke landingspagina’s voor je Google Ads campagne(s) en waar nodig kunnen we natuurlijk door onze jarenlange ervaring ook goed converterende landingspagina’s voor je ontwerpen en ontwikkelen.

Voor een optimaal resultaat werken we met abonnementen van minimaal 6 maanden. Daarna volgt een vervolgadvies o.b.v. de verzamelde data en kan er per maand opgezegd worden, niet dat je dat nog wilt want al die nieuwe online leads zijn natuurlijk hartstikke welkom toch?

Met oog op de CTR ontwerpen we daarnaast ook nog eens de beste Google Ads banners voor je. Zo heb je maar 1 aanspreekpunt voor alle zaken die met Google Adwords te maken hebben.

Google Partner

Uiteraard zijn we Google Partner: check ons profiel hier. Aan je campagne werken alleen door Google gecertificeerde Ads specialisten. Daarnaast zijn we onder andere ook gecertificeerd op het gebied van Google Analytics om zo door uitgebreide analyses het optimale uit je campagne-budget(ten) te kunnen halen.

We moeten jaarlijks onze certificaten opnieuw behalen waardoor je als klant altijd gegarandeerd bent van de laatste kennis binnen Web2Result op het gebied van Ads. Daarnaast worden we als eerste door Google op de hoogte gebracht van nieuwe versies van de software en ontwikkelingen in de markt.

Diverse type campagnes

Onze, door Google gecertificeerde, specialisten helpen je met de volgende typen campagnes:

  • Search;
  • Display (plaatsingen en remarketing);
  • Shopping.

Google Ads uitbesteden?

Je kan (uiteindelijk) bijna alles zelf, maar sommige dingen kun je beter uitbesteden. Google Ads is een goed voorbeeld van iets wat je beter aan specialisten overlaat. Doe je dat niet, dan is de kans vrij groot dat je onnodig veel budget verspeelt aan Google zonder dat het voldoende toevoegt aan je conversies.

Wij werken onder andere voor:

Mark Koolen Fotografie
Next Level Imaging

In Google Adverteren: de kosten

We werken met vaste prijzen per maand en geen gekke constructies zoals een percentage van je budget. Onze prijzen zijn gebaseerd op de uren die we nodig hebben om je campagnes te managen / optimaliseren. Het aantal uren is afhankelijk van onder andere:

  • de omvang van je account: aantal campagnes, advertentiegroepen, advertenties en zoekwoorden;
  • hoe vaak er producten / diensten toegevoegd moeten worden (bijvoorbeeld bij seizoensgebonden producten of bedrijven / webshops die regelmatig nieuwe producten / diensten gaan voeren);
  • de concurrentie en het budget.

Daarnaast betaal je natuurlijk een budget direct aan Google voor bijvoorbeeld kliks, vertoningen of conversies. Dit budget kan wel per dag / maand gemaximaliseerd worden. Op die manier weet je exact wat je per maand kwijt bent aan je campagne.

Google Ads analyse

Één van onze Ads / SEA specialisten analyseert je huidige campagne(s) om te kijken wat er beter kan en waar de kansen liggen op nog meer goede leads. Hierbij gebruiken we ook de modernste software op het gebied van AdWords optimalisatie.

Wil je weten hoe het met je huidige Ads campagnes gaat en of wij hier zaken aan kunnen verbeteren, vraag dan een gratis beknopte analyse van je account aan.

In Google Adverteren: eigen rapportage-omgeving

Je krijgt van ons je eigen rapportage-omgeving waar je 24/7 alle data rondom je AdWords campagnes kunt monitoren. Denk hierbij onder andere aan:

  • het aantal vertoningen van je advertenties;
  • het aantal kliks op je advertenties;
  • het aantal conversies;
  • het conversiepercentage;
  • de kosten per conversie;
  • de totale kosten;
  • en nog veel meer.

Zo heb je niet alleen je Ads data 24/7 altijd beschikbaar, maar al je online data.

In Google adverteren en SEO

En een echte online ondernemer combineert z’n Google AdWords campagne natuurlijk met zoekmachine optimalisatie (SEO), want wat is er mooier dan je concurrenten te verwijzen naar een positie onder de vouw? Bovendien heeft onderzoek aangetoond dat goede posities in de gratis en betaalde resultaten van Google elkaar indirect versterken.

Meer omzet met hetzelfde budget?

Als Google Partner helpen we je extra omzet te genereren via de advertenties in Google.

Winnen in Google Ads

Onze garanties:

  • 24/7 inzage
  • gecertificeerde specialisten
  • flexibiliteit